Veel gestelde vragen

Bestellen en verzenden

1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Wat leuk! Dat is geen enkel probleem. Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres/afleveradres. Bestellingen worden altijd feestelijk verpakt, maar geef het voor de duidelijkheid nog wel even aan in de opmerkingen.

2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden, tenzij anders is vermeld op de homepage. Heb je een gepersonaliseerd artikel besteld zoals een huisdierportret? Dan kunnen er afwijkende levertijden gelden.

3. Kan  ik mijn bestelling ophalen?
Op dit moment is het ophalen van bestellingen niet mogelijk.

4. Ik wil mijn bestelling retourneren. Kan dat?
Je hebt altijd het recht om je bestelling te retourneren. Je vindt alle informatie over retourneren hier.

5. Ik heb geen bevesting ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, het systeem kan dan geen orderbevesting afleveren. Kijk ook even in de spam folder voor de zekerheid.

Illustraties

1. Wie maakt de illustraties van Chiwowy?

Ik (Alicia) maak alle illustraties voor Chiwowy zelf.

2. Ik mis mijn lievelingsdier in de webshop. Kan je deze voor mij tekenen?
Suggesties zijn altijd welkom! Op basis van mijn eigen schema kan het zijn dat ik jouw suggestie meeneem in een nieuwe collectie.

3. Ik zou graag een illustratie willen van mijn huisdier. Kan dat?
Af en toe neem ik opdrachten voor huisdierportretten aan. Staan ze momenteel op 'uitverkocht'? Dan heb ik op dat moment al portretten op de lijst staan of ben ik met andere projecten bezig.